Anna Forés Miravalles

Per seguir somiant

Respira, espera, aixeca’t sense pressa…Inspira, refes-te, la vida el mon t’espera

Deja un comentario

http://www.youtube.com/watch?v=efwHQmIvfnk

Quan sento que tot s’ha acabat
Que no sé aixecar el cap
Que no tinc forces per continuar cap endavant
Quan sento que m’he fet petit, que ja no crec en mi
Que el mon continuaria igual si jo no fos aquí
Llavors m’esforço a recordar la teva cara el meu davant
La meva orella escoltant, la teva veu, baixet parlant
Dient que guanyar-me el destí nomes dependria de mi
I vaig prometre aprendre el repte a partir d’aquell instant

RESPIRA, ESPERA, AIXECA’T SENSE PRESSA
INSPIRA, REFES-TE, LA VIDA EL MON T’ESPERA
RESPIRA, ESPERA, AIXECA’T SENSE PRESSA
INSPIRA, REFES-TE, LA VIDA EL MON T’ESPERA…….

Quan sento que res te sentit
Que el mon està girat
No sé com posar un peu a terra i recomençar
Quan sento que no queda res, del que sempre he lluitat
I cau cada desig que m’ajudava a avançar
Torno altre cop a recordar la teva cara el meu davant
La meva orella escoltant, la teva veu baixet parlant
Dient que guanyar-me el destí nomes dependria de mi
I vaig prometre aprendre el repte a partir de aquell instant

RESPIRA, ESPERA, AIXECA’T SENSE PRESSA
INSPIRA, REFES-TE, LA VIDA EL MON T’ESPERA
RESPIRA, ESPERA, AIXECA’T SENSE PRESSA
INSPIRA, REFES-TE, LA VIDA EL MON T’ESPERA…….

Deja un comentario

Seguir

Recibe cada nueva publicación en tu buzón de correo electrónico.

Únete a otros 1.260 seguidores