Anna Forés Miravalles

Per seguir somiant

Temps d’Educació: L’educació i l’aprenentatge en la societat-xarxa: de la metàfora del contenidor a la metàfora de la connexió

Deja un comentario

 

 

L’educació i l’aprenentatge en la societat-xarxa: de la metàfora del contenidor a la metàfora de la connexió

Begoña Gros Salvat

L’aprenentatge en xarxa: interpretacions i conseqüències pedagògiques

Begoña Gros Salvat

La Teoría de la Educación y los mecanismos neuronales de la empatía. Deliberación sobre el escenario informal de educación

Joaquín García Carrasco

Principis neurodidàctics per a l’aprenentatge

Jesús C. Guillen, Félix Pardo, Anna Forés, Teresa Hernández i Carme Trinidad

El ‘Personal Learning Environment’ (PLE), més enllà de les teories i enfocaments pedagògics

Xavier Mas Garcia

Investigación, conocimiento y participación en la academia 2.0: De la torre de marfil a la galería de los espejos

Linda Castañeda

Dossier. Entre l’Escola del Bosc (1914) i l’Escola del Mar (1922): Dues iniciatives pedagògiques enmig d’una Dictadura

Presentació

Isabel Vilafranca Manguán

L’Escola del Bosc cent anys després. Allà on Rosa Sensat va sistematitzar la seva pedagogia

Albert Esteruelas Teixidó, Jordi Garcia Farrero i Isabel Vilafranca Manguán

Thomas Arnold, Pere Vergés i els jocs organitzats. Els escacs, un projecte educatiu a l’Escola del Mar

Jordi Brasó

La nacionalització de l’educació durant la dictadura de Primo de Rivera. El cas de Vilanova i la Geltrú

Alba Baiges López

Estudis i recerques

Estratègies pedagògiques i activitat física, un estudi amb adults per incentivar hàbits de vida saludable

Sílvia Puigarnau, Oleguer Camerino, Raúl Hileno i Marta Castañer

Alfabetisme total. El gran repte de la comprensió lectora i visual

Mireia Giralt i Jordi Díaz-Gibson

Bones pràctiques educatives a les escoles de música valencianes

Salvador Baixauli Bosch i Remigi Morant Navasquillo

Testimonis pedagògics

«Más despiertos que nadie»: mis maestros de literatura española en California y Harvard

Martha G. Krow-Lucal

Reflexions i Assaigs

Karl Marx. El meu apassionament ètic va donar llum a Marx

Octavi Fullat i Genís
El retorn de Malaparte: una meditació sobre el destí d’Europa en temps postmoderns

Enric Prats i Conrad Vilanou Torrano

Notes de lectura

Optimitzant el diàleg necessari entre ciutat, museu i educació artística

Ricard Huerta

Les beceroles pedagògiques de l’ensenyament en català

Enric Prats

Quan fer classe esdevé art: la pedagogia com estètica

Conrad Vilanou

 

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s