Anna Forés Miravalles

Per seguir somiant

JORNADA: Camins i perspectives. Professionals de l’Educació Social. #PerspectivES17

Deja un comentario

 

El proper dimecres, 15 de març tindrà lloc la jornada Camins i perspectives. Professionals de l’Educació Social. #PerspectivES17 dirigida a estudiants on, en un espai fresc i dinàmic, els estudiants es trobaran amb professionals de diversos àmbits innovadors o en creixement, i on podran conèixer els estudis de postgrau on continuar formant-se, així com eines molt pràctiques per accedir al món laboral.

La Jornada se celebrarà de 10.00 a 14.00, al Teatre del Casinet d’Hostafrancs. Rector Triadó, 53. Barcelona.

El programa està dividit en dues franges. De 10.00 a 12.00, tindrà lloc l’espai “Àmbits professionals i estudis de postgrau” on els estudiants podran parlar amb professionals de diferents àmbits i amb responsables de les universitats. Hi haurà professionals amb ganes de parlar i aclarir dubtes sobre els següents àmbits: museus i art contemporani, escola, joventut, mediació, emprenedoria i economia social i salut mental. Així mateix, s’hi podran aclarir dubtes sobre màsters i postgraus amb responsables de la UB, la UAB, la UdG, la UOC, la Pere Tarrés i la URV.

A les 12.30 tindrà lloc la “Xerrada sobre pràctiques per accedir al món laboral”, on l’Óscar Martínez Ciuró donarà a conèixer eines pràctiques per poder millorar les competències d’autopromoció, millorar la identitat digital i crear una estratègia professional.

En aquest enllaç hi trobareu la informació més detallada i el formulari d‘inscripció.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s